|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amelka
Fotograf na paddocku
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Pią 21:52, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Również ich uwielbiam! Wcześniej jak to czytałam to ze śmiechu nie mogłam, aż to mamie przeczytałam i efekt był taki, że obie się śmiałyśmy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amelka dnia Pią 21:52, 12 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
WHPmt
Zbieracz autografów
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:01, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
tak dla potwierdzenia xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
T.
Silver Arrow
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:17, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Już to większość z nas zaobserwowała dawno temu niemniej jednak kurde trzeba by napisać do Alo jakich plastrów używa chyba są lepsze niż moje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Nie 14:15, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Czytam sobie komentarze fanów Alonso, którzy siedzą jak na szpilkach w oczekiwaniu na wyścig i muszę przyznać, ze niejako trochę im współczuję. Alonso ma jako faworyt najwięcej do przegrania i mimo tego, że wczorajsze kwalifikacje przebiegły dla niego bardzo komfortowo, chyba nie chciałbym być w sytuacji, kiedy mój faworyt już prawie wita się z gąską, ponieważ potem zawód jest dożo bardziej gorzki.
Jeszcze 45 minut do startu, a ja czuję się taka spokojna jakbym czekała na jakieś treningi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:04, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Alonso był taaaaaki spokojny... i ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Czw 1:28, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Alonso odebrał nagrodę DHL
DHL co roku przyznaje nagrodę Fastest Lap Trophy dla kierowcy Formuły 1, który zaliczył największą liczbę najszybszych okrążeń w danym sezonie. W tym roku trofeum otrzymał Fernando Alonso, który przejechał 5 najszybszych okrążeń podczas wszystkich tegorocznych Grand Prix.
Od wielu lat DHL jest Oficjalnym Partnerem Logistycznym Formuły 1. Od 2007 roku został sponsorem nagrody specjalnej za największą ilość najszybszych okrążeń w sezonie, wyznaczając tym samym nowy standard prędkości. Ken Allen, prezes DHL Express, wręczając nagrodę Alonso powiedział: „Najszybsze okrążenie w wyścigu to prawdziwe wyzwanie. To wynik szybkości, precyzji i pracy zespołowej. Wszystkie te cechy są również podstawą biznesu DHL Express."
Były niemiecki kierowca F1 i ekspert telewizji RTL Christian Danner pogratulował Alonso: „Fernando miał niezwykle szybki sezon w Ferrari, choć w większości wyścigów Ferrari nie było najszybszym bolidem. Tym samym pokazał, że ma bardzo silną pozycję i jest jednym z najbardziej doświadczonych kierowców w tej dziedzinie."
W 2009 roku nagroda DHL Fastest Lap Trophy trafiła do rąk Sebastiana Vettela (3 najszybsze okrążenia w sezonie), kolejno w 2007 i 2008 roku nagrodę zdobywał Kimi Raikkonen. W sezonie 2008 był on autorem rekordowego okrążenia aż w dziesięciu wyścigach. W łącznej klasyfikacji w historii Formuły 1 Raikkonen jest na trzecim miejscu z 35 najszybszymi okrążeniami, za Alanem Prostem z wynikiem 41 okrążeń oraz Michaelem Schumacherem z imponującą liczbą 76 najszybszych okrążeń.
Najszybsze okrążenia wśród kierowców:
Fernando Alonso 5
Lewis Hamilton 5
Mark Webber 3
Sebastian Vettel 3
Vitaly Petrov 1
Robert Kubica 1
Jenson Button 1
Najszybsze okrążenia wśród zespołów:
Red Bull 6
Ferrari 5
McLaren 6
Renault 2 |
[formula1.pl]
Nagroda pocieszenia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Śro 16:04, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Fernando Alonso powiedział w tym tygodniu, że przewiduje, iż jego kariera w Ferrari potrwa "10 lat", a potem odejdzie z F1 gdy będzie zbliżał się do 40-tki.
Podczas interesującego radiowego wywiadu z hiszpańskim 'Onda Cero', dwukrotny mistrz świata powiedział, że chętnie ponownie współpracowałby z Flavio Briatore, jak też obiecał, że już "nigdy" nie dojdzie do kolejnej po 2007 roku przygody z McLarenem.
29-letni Alonso przyznał, że nie pozostałby w brytyjskim zespole na sezon 2008, nawet gdyby został mistrzem świata, a tym samym pokonał Lewisa Hamiltona, który był wówczas jego partnerem zespołowym.
Hiszpan powiedział, że "o wiele trudniej" współpracować z Ronem Dennisem, aniżeli z dyrektorem wyścigu FIA - Charlie Whitingiem.
Zapytany czy wolał aby to Sebastian Vettel został tegorocznym mistrzem świata, a nie Hamilton, Alonso odpowiedział "tak".
"To był cudowny rok. Generalnie było wspaniale" - podsumował wicemistrz świata swój pierwszy sezon z Ferrari.
Został również zapytany o informacje pojawiające się w mediach, o ewentualnych zmianach w kierownictwie zespołu po tragicznych błędach w 2010 roku.
"Nie mam pojęcia czy wszyscy ludzie pozostaną na swoich miejscach czy nie" - powiedział Hiszpan. - "To, za czym się opowiadam, to abyśmy byli zjednoczeni i mieli konkurencyjny samochód."
[f1ultra] | Cały Fernando, dużo bajdurzenia o wszystkich naokoło. Ja się tylko łudziłam, że za dwa lata, kiedy kontrakt z Ferrari się skończy będziemy mieć go z głowy, a tu 10 lat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:53, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Jestem ciekawa jak to będzie jak Robert już się pojawi w Ferrari.
Nie mam pojęcia jak zniosę tego zakłamańca przez następne 10 lat, ale jakoś trzeba ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:46, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jak Alonso przegrywał swój tytuł
Fernando Alonso jechał do Abu Zabi jako lider mistrzostw świata i główny faworyt do zgarnięcia tytułu. W kwalifikacjach spisał się nieźle, trzecie miejsce było w miarę bezpieczne i w wypadku dojechania na tej pozycji do mety, oraz utrzymania Webbera za sobą, gwarantowało trzecie mistrzostwo świata dla Hiszpana.
Jednak wszystko poszło nie tak jak powinno. Od samego początku niedzielny wyścig nie układał się dobrze dla Alonso. Już na starcie zaspał i dał się wyprzedzić Jensonowi Buttonowi z McLarena.
Czwarta pozycja nadal dawała Hiszpanowi mistrzowski tytuł, ale tuż za nim jechał Webber. Gdyby Australijczyk pokusił się o skuteczny atak na Alonso i wyprzedził go, to wtedy mistrzem byłby Vettel. Więc nie było już tak różowo jak tuż przed startem. Nie było za Alonso bufora, który oddzielałby go od Webbera.
Dalej to już tylko seria błędów Ferrari i Alonso. Corriere della Sera opublikowała jakiś czas temu pełną transkrypcję rozmów pomiędzy Andreą Stellą, inżynierem wyścigowym Alonso, a Hiszpanem właśnie. Widać dobitnie jaki wielki błąd popełniono w Ferrari patrząc tylko na Webbera, a zupełnie nie przejmując się innymi kierowcami.
Okrążenie 9.
Alonso jest 1,7 sekundy za Jensonem Buttonem i 1,4 s. przed Webberem, za którym z kolei jedzie Massa ze stratą 0,8 s.
Andrea Stella: "Zyskałeś nad Webberem 0,3 s. Felipe także się do niego zbliża."
Okrążenie 12.
Webber zjeżdża na zmianę opon.
AS: "Webber był u mechaników, a Vettel traci przewagę nad Hamiltonem."
Fernando Alonso: "Jeśli zobaczycie, że Felipe może go wyprzedzić w ciągu jednego okrążenia każcie mu zjechać do pit-lane."
AS: "Myślimy nad tym, skoncentruj się na Buttonie."
Okrążenie 14.
Massa zjeżdża do pit-lane.
FA: "Jak zadziałał manewr Felipe?"
AS: "Wyjechał za Webberem.."
Okrążenie 15.
Ferrari mówi Alonso, że zjedzie do boksów na 16. okrążeniu.
AS: "Ok, zjeżdżaj teraz."
FA: "OK."
AS: "Wyjedziesz blisko Webbera, na pewno przed nim."
Okrążenie 17.
Alonso jest 1,1 s. przed Webberem, ale traci 1,5 s. do Petrova.
FA: "Jaka jest sytuacja?"
AS: "Musisz wyprzedzić Renault jadące przed Tobą, on nie będzie już zjeżdżał. Po nim zostaje jeszcze Rosberg."
Okrążenie 22.
Alonso jest pół sekundy za Petrovem. Żaden samochód przed nim jeszcze nie zjeżdżał do boksów.
AS: "Wiem, że dajesz z siebie wszystko, ale naprawdę niezbędne jest żebyś wyprzedził już teraz Petrova."
Tak Alonso przegrał swój trzeci tytuł w karierze. Hiszpan zjechał do boksów dokładnie w momencie kiedy miękkie opony zaczęły odzyskiwać sprawność. Większość kierowców przed nim pokonała jeszcze dużo okrążeń na tego typu ogumieniu zanim zdecydowali się zjechać po świeże opony.
Gdyby w Ferrari poczekali, to po pit-stopie Alonso miałby szansę wyjechać nawet przed Buttonem i dzisiaj to on mieniłby się w mistrzowskim złocie. |
v10.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Śro 15:15, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Widać jak an dłoni kto rządzi na pit wall, mimo że siedzi w samochodzie
***
Cytat: | – Fani powinni być gotowi na to, że będę chudszy – powiedział Fernando Alonso podczas przedświątecznego spotkania pracowników Ferrari w Maranello.
Pomimo podniesionego do 640 kg limitu minimalnego ciężaru auta z kierowcą oraz wprowadzenia ograniczeń w rozkładzie masy (przód 45,5-46,7% - tył 53,3-54,5%), odchudzanie powraca do Formuły 1 wraz z systemem odzyskiwania energii kinetycznej (KERS). W wywiadzie dla El Mundo ważący obecnie około 68 kg Alonso powiedział, że przed startem sezonu zamierza zgubić dwa-trzy kilogramy.
– Wraz z powrotem KERS-u każdy kilogram, który kierowca zrzuci, będzie można wykorzystać jako balast. Dlatego mam zamiar trochę schudnąć – oświadczył as Ferrari. – Chcę także poprawić moją formę przed najdłuższymi mistrzostwami w dziejach, ponieważ przez dziesięć miesięcy trzeba będzie utrzymać pełną sprawność – dodał Hiszpan. | Jasne, fani na pewno zauważą różnicę między 68 kilogramami a 65... I tak największą różnice było widać w 2009 roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|