|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoktos
Człowiek z wężem do tankowania

Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 3487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dżermani
|
Wysłany: Pon 18:55, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ręczę za to, że wszystkim kierowcom, łącznie z Robertem, który przecież ma tam dom rodzinny, bardziej pasowałby Kraków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
T.
Silver Arrow

Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:22, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mi osobiście najbardziej przypadł do gustu tor wrocławski... wprawdzie do Warszawy miałabym bliżej, ale ten warszawski najmniej mi się podoba i poza tym nie lubię Warszawy (sorki Madzia), a we Wrocławiu to tam niedaleko mój Sebuś jest, więc może by mnie przyjął
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magda
Szpieg na zapleczu

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:44, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Przyzwyczaiłam się że nikt nie lubi Warszawy i warszawiaków, bo uważacie nas za bogatych nadętych bufonów. Swoje się na słyszałam w Krakowie. Nawet nie mogliśmy portfela otworzyć, gdzie nasze katy miejskie Warszawskie były bo nas wyzywali. ale to nie temat na to
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Pon 20:44, 01 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jacob
Rosso Corsa

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Pon 20:47, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja nie jestem obiektywna ale mi też najbardziej wrocławski przypadł do gustu! No i ja po prostu na żywi wiem jakby to wyglądało i aż mnie ciarki przechodzą! Nie wiem co prawda co by zrobili z szynami tramwajowymi, ale pewnie jakoś by poradzili. Poza tym cały tor jest zaraz na wylocie z miasta na Warszawę i ciągnie się aż do ścisłego centym, a to trasa którą przejeżdżam ZAWSZE! Ale to pewnie zbyt piękne żeby mogło być prawdziwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Stoktos
Człowiek z wężem do tankowania

Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 3487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dżermani
|
Wysłany: Pon 21:12, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
W gruncie rzeczy niech jest Warszawa, Wrocław lub Kraków, byle nie całkowita północ kraju bo to za daleko. A tak do tych trzech miast to ze 3-4 godziny drogi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Stoktos
Człowiek z wężem do tankowania

Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 3487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dżermani
|
Wysłany: Pon 15:57, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Grand Prix Turcji nie wzbudziło zbyt wielkiego zainteresowania kibiców nad Bosforem. Trybuny obiektu Istambul Park przez cały weekend świeciły pustkami. Z roku na rok sprzedaż biletów na wyścig drastycznie spada - ze 130 000 weekendowych biletów w 2009 roku sprzedano zaledwie 36 000 - to najgorszy wynik w pięcioletniej historii GP Turcji.
- Nikogo nie było, nie było żadnej atmosfery - powiedział po wyścigu kierowca Red Bull Racing, Mark Webber. - Wielu ludzi z pewnością chciałoby przyjść na wyścig, ale to bardzo duży wydatek. Z pewnością wielu chętnych zwyczajnie nie było stać na zakup biletów - dodał.
Nie tylko w Turcji wyraźnie widać było spadek frekwencji na trybunach wokół toru. Także organizatorzy GP Hiszpanii sprzedali w tym roku znacząco mniej biletów, czego powodem jest także fatalna forma zespołu Renault w barwach którego startuje Fernando Alonso.
Za trzydniowy bilet na główną trybunę w Barcelonie kibice musieli zapłacić 533 Euro. - Musimy obniżyć ceny biletów - poparł Webbera kierowca Ferrari, Felipe Massa. - Wolimy się ścigać na torze, na którym jest bardzo dużo kibiców. Jestem przekonany, że jeśli obniżmy ceny, więcej kibiców będzie się pojawiać na wyścigach - dodał Brazylijczyk.
- To jest także jeden z problemów, z jakimi mamy ostatnio do czynienia. Kibicowanie Formule 1 jest zbyt drogie. Normalna rodzina musi wydać na bilety ponad tysiąc Euro. Nie dziwi, że większość decyduje się obejrzeć wyścig w telewizji - powiedział Webber.
- Wystarczyło tu w Turcji wyjść na miasto i zobaczyć jak wielu było wszędzie kibiców. Następnie przyjeżdżaliśmy na tor, gdzie było pusto. Oczywiste, że powodem takiego stanu rzeczy są zbyt drogie bilety - dodał kierowca Red Bulla. |
f1.wp.pl
Ooooo tak! To mi się podoba!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sue
Dziennikarz F1 Racing

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:04, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
We wszystkim co się da oszczędzają w F1, ale o kibicach już nie pomyśleli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michał
Trzymacz parasolki kierowcy

Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wiesz??:D Łazy,obok Zawiercia
|
Wysłany: Śro 19:33, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Sekcja zwłok syna prezesa Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA) Maxa Mosleya, 39-letniego Alexandra, wykazała, że przyczyną zgonu było przedawkowanie narkotyków. 6 maja został znaleziony martwy w swoim domu w Londynie.
Alexander Mosley był uznanym ekonomistą, a jego ciało znalazł jeden z krewnych w domu w londyńskiej dzielnicy Nothing Hill.
Koroner hrabstwa Westminster ogłosił w środę, że w organizmie ofiary stwierdzono obecność: kokainy, ketaminy, tabletek ecstasy, heroiny oraz morfiny. |
f1.wp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
poziomka-86
Bywalec GP

Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:10, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | FIA podała listę trzynastu teamów, które w przyszłym roku wystartują w F1. Na liście pojawiło się dziesięć "starych" zespołów, w tym największy oponent nowych zmian Ferrari. Do dziesiątki dołączyły trzy nowe teamy: US F1, Manor i Campos.
FIA (Międzynarodowa Organizacja Samochodowa) podała w piątek listę trzynastu teamów, które w nowym sezonie będą występować w wyścigach klasy F1. Lista zawiera dziesięć "starych" teamów, w tym największego przeciwnika zmian jakim było Ferrari.
Ciekawe jest, że pięć zespołów otrzymało "warunkową" akredytację na przyszły sezon. Te teamy to: Brawn GP, McLaren, BMW, Renault i Toyota. Szczegóły w ich sprawie będą omówione do 19 czerwca.
Dodatkowo akces do wyścigów otrzymały trzy nowe zespoły: amerykańskie US F1 i Manor oraz hiszpański Campos. Na liście nie znalazły się, uchodzące za niezwykle mocne kandydatury: Prodrive i Epsilon Euskadi.
Oto pełna lista FIA
1. Ferrari
2. Red Bull
3. Williams
4. Torro Rosso
5. US F1
6. Force India
7. Campos
8. Manor
9. McLaren
10. BMW
11.Renault
12. Toyota
13. Brawn |
sport.pl
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez poziomka-86 dnia Pią 13:15, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jacob
Rosso Corsa

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Pią 13:27, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A co to znaczy "warunkowa" akredytacja? I dlaczego nie ma wśród tych "warunkowych" zespołów Ferrari i Red Bulla?
Ten Manor też jest amerykański? Heh i Hiszpanie będą teraz mieli nie tylko swoich kierowców ale i zespół. Ciekawie... Może de la Rosa zacznie się ścigać
Edit: Już wiem, Ferrari RBR i STR nie są warunkowe, bo FIA upiera się, ze obowiązuje je umowa na starty do któregoś tam roku, która te zespoły kiedyś podpisały.
Edit2: wszystkie nowe zespoły będą miały silniki Cosworth'a
Cytat: | CAMPOS GRAND PRIX, CAMPOS COSWORTH
MANOR GRAND PRIX, MANOR COSWORTH
TEAM US F1, TEAM US F1 COSWORTH |
Cytat: | Cosworth – przedsiębiorstwo założone w 1958 r., projektujące i budujące silniki. Specjalizuje się w wyścigach samochodowych. W sezonie 2006 dostarczało podzespoły dla dwóch stajni Formuły 1: Williams korzystał z ich silników V8, skrzyni biegów i powiązanej elektroniki; zespół Scuderia Toro Rosso używał zmodyfikowanych silników V10. Jednak najlepszym dziełem firmy pozostaje silnik DFV który wygrał 155 GP. Cosworth wygrał przetarg na dostawę tanich silników do F1 na sezon 2010. Zespoły będą mogły zakupić pakiet jednostek napędowych na cały sezon, za kwotę nieprzekraczającą 5 milionów euro. Przedsiębiorstwo ma swoją siedzibę w Wielkiej Brytanii |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Pią 13:45, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|