|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amelka
Fotograf na paddocku
![Fotograf na paddocku Fotograf na paddocku](http://i1221.photobucket.com/albums/dd462/Andrea_Moda/Forum/Rangi/10i-2.png)
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Nie 13:18, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Hahaha Widziałam to w Bildzie, chyba nawet dalej mam tą gazetę... Kurde, ale mi się zawsze wydawało, że Lewis jest przystojniejszy od Jensona, no cóż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
T.
Silver Arrow
![Silver Arrow Silver Arrow](http://i548.photobucket.com/albums/ii342/Tenebrae87/Forum/ranga00.png)
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:20, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a gdzie ktoś tutaj oceniał przystojność??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
Jacob
Rosso Corsa
![Rosso Corsa Rosso Corsa](http://i472.photobucket.com/albums/rr87/ogryzek88/th_rossocorsa-1.jpg)
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Pon 16:21, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Nieoficjalny projekt kalendarza F1 na sezon 2011 pojawił się na padoku toru Hungaroring podczas weekendu GP Węgier.
Ujawniony kalendarz, opublikowany przez niemiecki "sport1", zawiera rekordową ilość 20 wyścigów. Sezon ma się rozpocząć GP Bahrajnu 13 marca, a zakończyć 13 listopada finałem w Abu Zabi.
Dodatkowym wyścigiem jest inauguracyjne GP Indii, prowizorycznie zaplanowane na 9 października.
Druga edycja GP Korei Południowej prawdopodobnie ma odbyć się pod koniec kwietnia, w 2010 roku umieszczono zawody w październiku, a w przyszłym roku ma się odbyć zaledwie tydzień po GP Chin.
Po GP Korei Południowej, ma być trzytygodniowa przerwa, którą przerwie GP Hiszpanii na torze pod Barceloną.
Ale tak jak Chiny i Korea, tak Australię [27 marca] i GP Malezji zaplanowano w odstępie tygodnia, podobnie jak Niemcy i Węgry pod koniec lipca oraz Belgię i Walencję pod koniec sierpnia.
To oznacza, że w przyszłym roku sierpniowa przerwa wakacyjna zostanie skrócona z tegorocznych czterech tygodni do trzech.
Także lotnicza eskapada pomiędzy Japonią i Brazylią pod koniec października, które to wyścigi mają odbyć się w przeciągu tygodnia, będą prawdziwym logistycznym wyzwaniem.
A oto pełna wersja wstępnego projektu kalendarza na sezon 2011 opublikowana przez telewizję sport1.
13 marca: GP Bahrajnu (Sakhir)
27 marca: GP Australii (Melbourne)
3 kwietnia: GP Malezji (Sepang)
17 kwietnia: GP Chin (Szanghaj)
24 kwietnia: GP Korei Południowej (Yeongam)
15 maja: GP Hiszpanii (Montmelo)
29 maja: GP Monako
12 czerwca: GP Kanady (Montreal)
26 czerwca: GP Turcji (Stambuł)
10 lipca: GP Wielkiej Brytanii (Silverstone)
24 lipca: GP Niemiec (Nurburgring)
31 lipca: GP Węgier (Hungaroring)
21 sierpnia: GP Belgii (Spa-Francorchamps)
28 sierpnia: GP Europy (Walencja)
11 września: GP Włoch (Monza)
25 września: GP Singapuru
9 października: GP Indii (Greater Noida)
23 października: GP Japonii (Suzuka)
30 października: GP Brazylii (Interlagos)
13 listopada: GP Abu Zabi (Yas Marina)
[f1ultra] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
Amelka
Fotograf na paddocku
![Fotograf na paddocku Fotograf na paddocku](http://i1221.photobucket.com/albums/dd462/Andrea_Moda/Forum/Rangi/10i-2.png)
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Pon 16:37, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dajanka napisał: | a gdzie ktoś tutaj oceniał przystojność?? |
Sorry, dopiero teraz zauważałam ten post... Była oceniana przystojność, przynajmniej w tym artykule, który ja widziałam, zobaczę czy jeszcze mam tą gazetę, jeśli tak, to zrobię zdjęcie i wrzucę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
Magda
Szpieg na zapleczu
![Szpieg na zapleczu Szpieg na zapleczu](http://i1221.photobucket.com/albums/dd462/Andrea_Moda/Forum/Rangi/90i-3.png)
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:10, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kierowcy na wakacjach - co porabiają?
Cytat: | Ostatnio informowalismy o niezadowoleniu Martina Whitmarsha, czy Norberta Hauga z wakacji. Przeciwnego zdania są kierowcy, którzy cieszą się letnią przerwą.
Nico Hulkenberg z Williamsa powiedział, że wakacje spędzi w domu. "Letnia przerwa jest taka sama dla wszystkich. Będę miał małe wakacje. Część spędzę w domu, a część na treningach" - przyznał debiutant.
Adrian Sutil zwraca uwagę na to, że odpoczynek należy się również mechanikom i inżynierom. "Uważam, że przerwa jest dobra, ponieważ zespół pracował bardzo ciężko. W szczególności inżynierowie oraz mechanicy. Wakacje są dla nich dobre" - powiedział Sutil.
Tymczasem inny z Niemców, Nico Rosberg planuje zadebiutować w zawodach triathlonowych. "Nigdy przedtem tego nie robiłem. To moja nowa pasja" - powiedział kierowca Mercedesa.
Jednak w przeciwieństwie do Jensona Buttona, który przy okazji startu w London Triathlon zbierał pieniądze na cele charytatywne, Rosberg nie chce robić z tego jakiegoś większego wydarzenia. Zapytany o to, gdzie będą mogli obejrzeć go kibice, odpowiedział: "Nie chcę tego wyjawiać". |
[v10.pl]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
T.
Silver Arrow
![Silver Arrow Silver Arrow](http://i548.photobucket.com/albums/ii342/Tenebrae87/Forum/ranga00.png)
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:47, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Oczekując następnego wyścigu, który odbędzie się na torze Spa-Francorchamps, Heikki Kovalainen zachwyca się obiektem położonym w Ardenach, ale również wyraża obawy co do wolnej szykany dodanej w 2007 roku.
"Moim zdaniem Spa jest nadal jednym z tych torów, na których można mieć wielki wypadek. Jest bardziej ryzykowny niż nowoczesne, nowsze obiekty. Wypróbowano tu najgorsze miejsca, by upewnić się, że w razie awarii hamulców, przebicia opony czy czegoś podobnego przy dużej prędkości, będziemy mieli nieco więcej miejsca, albo nasz licznik będzie wskazywał trochę mniejszą prędkość."
"Myślę, że to jest ich celem (bezpieczeństwo), a także chcą zwiększyć możliwości wyprzedzania. Możesz pokonać rywala korzystając ze strugi powietrza generowanej przez jego bolid jadąc tuż za nim od podnóża wzgórza do ostatniego zakrętu, wyprzedzając go podczas hamowania. To chyba jeden z powodów, dla których zrobiono tę wolną szykanę."
"Osobiście uważam to za złe posunięcie - powinno być więcej szybkich łuków po to, byśmy mogli utrzymać prędkość. Ale ja nie projektuję torów, nie jestem aż tak mocno zaangażowany we wszystkie te liczby i nie zajmuję się bezpieczeństwem obiektów. Lepiej zostawić to profesjonalistom."
W 2008 roku na Kovalainena nałożono karę za uderzenie bolidu Marka Webbera w tej właśnie szykanie, której Fin tak bardzo się obawia.
Poprawa bolidów na przestrzeni lat sprawiła, że niegdyś trudny i niebezpieczny zakręt Eau Rouge jest obecnie pokonywany bez odjęcia nogi z pedału gazu. Mimo tego Kovalainen twierdzi, że tor ciągle wymaga pokory i respektu:
"Spa to wielki tor, wymagający. Chyba to jeden z powodów, dla których wszyscy kierowcy tak bardzo go lubią. Ma parę wielkich zakrętów, które niełatwo pokonać."
"Jest kilka słynnych łuków, jak Eau Rouge. Obecnie jest on relatywnie prosty, pokonujemy go na pełnym gazie w niemal każdych warunkach atmosferycznych. To nie jest największe wyzwanie, ale jest tu parę szybkich zakrętów, parę zmian kierunku jazdy przy dużych prędkościach i musisz mieć naprawdę dobry balans (samochodu) i być pewnym siebie.
"Ściany są bardzo blisko, gdy wypadasz, to zawsze jest to wielki wypadek. Niełatwo stawić temu czoła. Potrzeba trochę odwagi by w kwalifikacjach osiągnąć maksymalnie najlepszy rezultat." |
[f1ultra.pl]
Niby nic wielkiego... ale czasami mam wrażenie, że kierowcy niedługo zaczną narzekać na najmniejsze duperele... a za jakiś czas bariery w Monako będą za blisko toru
Chciałabym się przekonać ilu obecnych kierowców wsiadłoby do "puszek" z lat 50. i wzięło udział w wyścigu na Nordschleife...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
Sue
Dziennikarz F1 Racing
![Dziennikarz F1 Racing Dziennikarz F1 Racing](http://i1221.photobucket.com/albums/dd462/Andrea_Moda/Forum/Rangi/60i-2.png)
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:37, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kierowcy za bardzo się przyzwyczaili do lotnisk.
Cytat: | Niełatwo stawić temu czoła. Potrzeba trochę odwagi by w kwalifikacjach osiągnąć maksymalnie najlepszy rezultat. |
Czyli na innych torach już nie potrzeba odwagi?
Heikki trochę stracił u mnie po tym artykule.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
Amelka
Fotograf na paddocku
![Fotograf na paddocku Fotograf na paddocku](http://i1221.photobucket.com/albums/dd462/Andrea_Moda/Forum/Rangi/10i-2.png)
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Sob 18:01, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, wyścigi samochodowe zawsze były niebezpieczne i na zawsze takie pozostaną (ok, to niebezpieczeństwo jest teraz o wiele mniejsze, ale nadal pozostaje, to jeden z uroków tego sportu), a kierowca powinien być gotowy na ewentualność wypadku i urazu podczas niego, powinien zdawać sobie z tego sprawę, ale też powinien być odważny i Heikki mógł tego akurat nie mówić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
Magda
Szpieg na zapleczu
![Szpieg na zapleczu Szpieg na zapleczu](http://i1221.photobucket.com/albums/dd462/Andrea_Moda/Forum/Rangi/90i-3.png)
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:25, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Pirelli ma rozpocząć testy opon F1 już w poniedziałek
Cytat: | Jak informuje hiszpańska prasa, firma Pirelli już w najbliższy poniedziałek ma rozpocząć testy wstępnej wersji swoich opon Formuły 1 na sezon 2011.
Zdaniem dziennika AS, nowy dostawca opon dla królowej sportów motorowych będzie przeprowadzał testy w następnym tygodniu na torze Mugello niedaleko Florencji z użyciem zeszłorocznego bolidu Toyoty, za którego kierownicą zasiądzie Nick Heidfeld.
Wstępne testy we Włoszech mają potrwać trzy dni (16-18 sierpnia). Dalszy plan włoskiego producenta zakłada sprawdzanie opon na torach Jerez (Hiszpania), Monza (Włochy) i Paul Ricard (Francja), a następnie ponownie w Mugello.
Warto dodać, że informacje te jak dotychczas nie zostały oficjalnie potwierdzone przez Pirelli – zarówno jeśli chodzi o termin wstępnego testu, jak i pozyskanie Toyoty TF109 czy zatrudnienie Nicka Heidfelda w roli kierowcy testowego, który miałby jednocześnie odejść z Mercedesa.
|
[f1wm.pl]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
Magda
Szpieg na zapleczu
![Szpieg na zapleczu Szpieg na zapleczu](http://i1221.photobucket.com/albums/dd462/Andrea_Moda/Forum/Rangi/90i-3.png)
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:06, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Whitmarsh: Zespoły zgodziły się na więcej testów
Cytat: | Podczas Grand Prix Belgii na torze Spa-Francorchamps rozpoczęła się dyskusja na temat przedsezonowych w Bahrajnie, które miałyby się odbyć tydzień przed wyścigiem.
W ostatni piątek miało miejsce spotkanie szefów zespołów, na którym mieli oni ustalić kalendarz testów na przyszły rok. Według niemieckiego "Auto Motor und Sport" propozycja jest następująca: 15 dni testów w tym 3 tuż przed rozpoczęciem sezonu w Bahrajnie.
Jednak szef zespołu McLaren przyznał, że planowane jest sześć sesji testowych, wliczając w to Bahrajn. "Bahrajn nie został jeszcze zaakceptowany" - przyznał.
"Musimy się upewnić, że nie będzie to zbyt duży wydatek dla mniejszych zespołów. Osobiście wolałbym, aby testów było jak najwięcej, ale szanuję fakt, że mamy również w stawce mniejsze zespoły" - powiedział Whitmarsh.
"Aktualnie w planach jest sześć sesji testowych, co jest krokiem w przód. W tym momencie, nie mamy umowy o testach w trakcie trwania sezonu" - dodał. |
[f1.v10.pl]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgrey/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|