|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Wto 15:44, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
W sumie gdyby stracili nudny wyścig w Barcelonie i Walencji, albo w Turcji to nie płakałbym aż tak bardzo. Moskwa (i Soczi chyba też) leży w Europie. Ale i tak mnie wkurza, że to wszytko dzieje się kosztem europejskich wyścigów. Nich nudny Bahrajn albo Chiny wykopią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:49, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Turcja może sobie odpadać, ale nie historyczne wyścigi takie jak w Belgii, Włoszech, Niemczech, Anglii, Hiszpanii (chociaż w tej chwili może jej nie być ). Kurna zamiast przywracać stare tory jak w Portimao czy Imoli, to on wynosi się do Azji gdzie budują lotniska. W którą ten dziad idzie stronę? Co z tego że będą zmieniali technologicznie bolidy jak i tak przez głupie tory wyścigi będą nudne. Czy tylko on ma w tej sprawie prawo głosu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amelka
Fotograf na paddocku
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Wto 16:01, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Też mnie to denerwuje... nie wiem co on chce tym osiągnąć. Ale pewne jest, ze na pewno nie chodzi tu o kibiców, a przede wszystkim o kierowców, oni nawet na nich nie za bardzo zwracają uwagę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Śro 17:05, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
FIA: Nikt nie sprostał wymaganiom
Cytat: | W 2011 roku stawkę Formuły 1 nadal będzie tworzyło dwanaście ekip, FIA uznała bowiem, że żaden z kandydatów nie spełnia wymogów związanych ze startami w królewskiej klasie sportów motorowych - taką decyzję ogłosiła Światowa Rada Sportów Motorowych.
Przed obecnym sezonem władze sportowe ogłosiły przetarg, którego celem było wyłonienie zespołu mającego w przyszłym sezonie dołaczyć do Formuły 1. Do siedziby Międzynarodowej Federacji Samochodowej wpłynęło sporo zgloszeń, a za najpoważniejsze projekty uznano Epsilon Euskadi oraz Villeneuve/Durango.
FIA długo analizowała sytuację techniczno-finansową kandydatów i ostatecznie zdecydowała, że żadna z ekip nie spełnia wymagań. W rezultacie trzynaste miejsce w stawce nie zostało obsadzone.
[f1.pl] | Wiele hałasu o nic Naprawdę liczyłam na Epsilon Euskadi, który to już raz starają się wejść do F1? ale widać albo mają w FIA kogoś nieprzychylnego, albo rzeczywiście ich oferta była słabiutka. W Durango jakoś nie wierzyłam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amelka
Fotograf na paddocku
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Śro 17:18, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli mam być szczera, to liczyłam, że właśnie tak potoczy się sytuacja, wystarczą już trzy słabe zespoły w całej stawce (ok, pewnie się rozwiną, ale na to potrzeba czasu), to jest moje zdanie, możecie się z nim nie zgadzać, ale tak uważam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Pią 18:27, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Polecenia zespołowe znowu są legalne. FIA je zniosła zakaz.
Cytat: | Potwierdzonych zostało kilka zmian w regulaminie sportowym od roku 2011, jednocześnie ciało zarządzające sportem stwierdziło, że „artykuł zakazujący poleceń zespołowych (39.1) został usunięty”.
FIA dodała jednak, że wciąż będzie tam znajdował się przepis, który będzie zezwalał na ukaranie zespołu, który swoimi działaniami spowoduje zniesławienie sportu. „Zostanie przypomniane zespołom, że jakiekolwiek działania powodujące dyskredytację sportu będą rozpatrywane z artykułu 151c Międzynarodowego Kodeksu Sportowego oraz innych ważnych postanowień”. |
Z perspektywy czasu wydaje mi się, ze to dobrze. Zespołu nie będą robić już cyrku przynajmniej. Ciekawe kto pierwszy w nowym sezonie z tego skorzysta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amelka
Fotograf na paddocku
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Pią 18:49, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem też dobrze, że zniesiono ten przepis. Nie będziemy świadkami dziwnych szopek, a do tego wszystkiego zespołom ciężej będzie wyprzeć się stosowania polityki kierowcy numer jeden i dwa, poza tym pod koniec sezonu, zależnie od sytuacji czasem nawet trzeba dla dobra zespołu użyć poleceń zespołowych (np. jeden kierowca nie ma szans na tytuł, drugi ma, a wiadomo liczy się każdy punkt, przy nowej punktacji zamiana na miejscach np. 1 i 2 daje 7 punktów, to często bardzo dużo).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amelka dnia Pią 18:50, 10 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
WHPmt
Zbieracz autografów
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:53, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Coś mi się wydaje, że sytuacja Felipe Massy będzie teraz hiper-krytyczna. Właściwie to chyba nie tylko jego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amelka
Fotograf na paddocku
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Pią 18:55, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Zespoły i tak stosowały polecenia zespołowe, tylko robiły to mniej wyraźnie, także wydaje mi się, że jeśli sytuacja kierowców takich jak Felipe czy Mark zmieni się to niewiele.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pon 20:06, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | HRT rozstaje się z FOTA
Zespół HRT potwierdził informację, że nie jest już członkiem Stowarzyszenia Zespołów Formuły 1 (FOTA). Szef ekipy, Colin Kolles, jako powód rozstania podał, że stowarzyszenie sprzyja jedynie dużym zespołom.
O rozłamie w FOTA jest coraz głośniej za sprawą formowania nowego porozumienia w sprawie ograniczenie kosztów tzw. RRA (ang. Resource Restriction Agreement). Wcześniej Max Mosley, były prezydent FIA twierdził, że wielce prawdopodobne jest, że Red Bull naruszył warunki RRA z 2010 roku, jednak Christian Horner kategorycznie temu zaprzeczył. Faktem jest jednak, że w FOTA nie ma jednomyślności, co do przyszłości RRA.
Odejście HRT z FOTA nie jest do końca jasne. Źródła podają, że w grudniu HRT zostało zawieszone w stowarzyszeniu ze względu na brak opłaty wpisowego w wysokości 100.000 euro.
„Prawdą jest, że opuściliśmy stowarzyszenie, gdyż FOTA broniła jedynie interesy dużych zespołów” mówił Kolles dla Gazzetta dello Sport.
„Dla przykładu, nie dzieli ona dodatkowych przychodów z punktów po równo tak jak to planowano. Różnica w przychodach z praw transmisji TV wygląda na ogromną pomiędzy 10 miejscem, które otrzymuje 36 milionów dolarów i 11, które dostaje 10 milionów. Dlaczego więc wpisowe miałoby być takie samo dla wszystkich?” |
[formula1.pl]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|