|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
T.
Silver Arrow

Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:14, 15 Sty 2011 Temat postu: Przed GP |
|
|
Wszystko co ma miejsce zanim rozpocznie się wyścig.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
wujek_M
Sprzątacz zaplecza

Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią 23:58, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Dwa obszary aktywacji DRS od GP Kanady
Zgodnie z najnowszymi doniesieniami, już za trzy tygodnie, podczas Grand Prix Kanady, kierowcy w trakcie wyścigu będą mieli dwie - zamiast jednaj jak dotychczas - okazje do użycia systemu ruchomego tylnego skrzydła.
Zawodnicy będą mogli aktywować DRS na tych samach warunkach – w sytuacji gdy w punkcie pomiaru strata do poprzedzającego kierowcy nie będzie przekraczała sekundy. Jednak na kanadyjskim obiekcie kierowcy otrzymają dwie szanse na zmniejszenie oporu tylnego skrzydła i znalezienie się przed poprzedzającym autem – najpierw przed zakrętem numer 11, a następnie po pokonaniu ostatniej szykany.
Dwie strefy dopuszczające możliwość użycia systemu przy zachowaniu jednego punktu pomiaru obowiązywać mają również podczas wyścigu o GP Europy rozgrywanego na Valencia Street Circuit. Na hiszpańskim obiekcie pierwsza strefa zlokalizowana będzie między zakrętami 10 i 12, a kolejna między 14 a 17.
Do tej pory Federacja decydowała się na pojedyncze strefy stosowania ruchomego skrzydła – Charlie Whiting w rozmowie z dziennikarzami zdradził, że pod względem technicznym możliwość wprowadzenia większej liczby stref uzyskano tuż przed GP Turcji.
Whiting potwierdził także, że podczas obecnego weekendu, na Circuit de Catalunya, na wyznaczenie dwóch obszarów nie pozwala jedynie konfiguracja toru.
„Uważamy, że nie ma tutaj odpowiedniego miejsca, ponieważ nie ma dwóch prostych usytuowanych jedna po drugiej. Sytuacja komplikuje się wraz ze wzrostem dystansu dzielącego dwa proste odcinki” - tłumaczył Brytyjczyk. „Pierwszą realną możliwość zauważyliśmy w Montrealu”. |
[formula1.pl]
Nienawidzę jak ktoś zmienia reguły w trakcie sezonu Zwłaszcza, że będzie tylko jeden punkt pomiaru obowiązujący na dwie strefy Wychodzi na to, że jeżeli komuś uda się wyprzedzić w pierwszej strefie to w drugiej będzie mógł uciec... Tak więc z kontry nici...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Amelka
Fotograf na paddocku

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Sob 1:52, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie... dziwne. Będzie jeden punkt pomiaru czasu, a dwa miejsca, gdzie można aktywować DRS. Czyli jeśli kierowca nie wyprzedzi w pierwszym miejscu to zrobi to w drugim, a nawet jeśli uda się to za pierwszym razem, to kierowca wyprzedzony nie będzie miał już możliwości kontry za pomocą DRS tylko pozostanie KERS, który przeciwnik też posiada. Jeśli już robią coś takiego, to powinny być dwa pomiary czasu, wtedy byłaby możliwość kontry. Wyprzedzanie miało stać się łatwiejsze- udało się, ale nie można przesadzać, nie może ono stać się skrajnie banalne. Cóż... zobaczymy jak to będzie wyglądało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|