|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Pon 15:28, 02 Lis 2009 Temat postu: Przed sezonem 2010 |
|
|
Tu opisujemy, komentujemy i dzielimy się spostrzeżeniami dotyczącym wydarzeń w F1 podczas przerwy między sezonami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Pon 22:59, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Przeczytałam przed chwilą, że Lobato podaje na swoim blogu że Toni Cucarella przechodzi do Camposa w 2010 i prawdopodobnie będzie inżynierem Bruno Senny. No to będzie miał ciekawe porównanie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
T.
Silver Arrow
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:42, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | w ramach cięć kosztów, zespoły F1 podczas zimowych testów na początku przyszłego roku zamierzają korzystać z usług jednej firmy cateringowej, aby nie wozić ze sobą indywidualnie kucharzy i jedzenia. Harmonogram lutowych testów przedstawia się następująco: 1-3, 10-13, 16-19 i 25-28. Testy te prawdopodobnie odbędą się na terenie Hiszpanii lub Portugalii. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:15, 03 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Kiedy będą pierwsze testy?
Bo chyba nie w lutym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Czw 10:22, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Obawiam się właśnie że dopiero lutym (1-3, 10-13, 16-19 i 25-28 ) bo wcześniej zespoły mogą nie zdarzyć z prezentacjami. Alonso nawet mówił ostatni, że nie będzie jeździć Ferrari wcześniej niż w lutym.
***
Tak mnie przed chwila zastanowiła kwestia numerów startowych... Zrobiłam małe podliczenie kto jakie może dostać w przyszłym roku, zwłaszcza, ze BMW Sauber i Toyota wypadają. Wyszło mi tak:
1. Brawn GP: 1, 2*
2. RBR: 3, 4
3. McLaren: 5, 6
4. Ferrari: 7, 8
5. Williams: 9, 10
6. Renault: 11, 12
7. Force India: 14, 15
8. STR: 16, 17
9, 10, 11. Campos, Manor, USF1: od 18 do 23
12. Lotus: 24, 25
13. Sauber: 26, 27 **
* o ile Jenson zostanie w Brawn GP
** o ile Sauber zostanie przyjęty na grid
No bo w związku z wypadnięciem Toyoty i BMW reszta zespołów przesuwa się wyżej i nie zostaje puste pole. Chyba na początku tego roku też tak było, że FI miało dostać wyższe numery po Hondzie, ale ze przygotowalni wszytki materiały promocyjne pod wcześniejsze numery to FIA zgodziła się zostawić im te niższe. No a Sauber jako że dołącza ostatni dostanie ostanie numery (i najgorsze garaże). Ciekawi mnie w jaki sposób będą przydzielane numerki nowym zespołom (oprócz Lotusa, bo on dostał się później). Zgłosiły się chyba w tym samym czasie... Alfabetycznie?
Wychodzi mi, że Robert będzie miał 11, Kimi 6 (teoretycznie może dostać 5, ale praktycznie to będzie 6), a taki Nico na przykład będzie miał aż 2. No i ciekawe jak to będzie w Ferrari. Chyba jednak Massa z 7 (Kimi jako nowy w 2007 chyba tez miał niższy numer).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|