|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amelka
Fotograf na paddocku
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Wto 19:51, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Na pewno nie zatrzymaliby wszystkich sponsorów... a trzeba doliczyć do tego opłacanie drugiego kierowcy, bo raczej nie pakowaliby się w kogoś za kogo płacić nie muszą, bo mijałoby się z celem wtedy nie zostawiać Witka, na jedno by pewnie wyszło, a przynajmniej akurat On przynosi sporą kasę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Wto 20:13, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Gdyby Fernandes chciał paydrivera to zatrudniłby go już w tym roku. Nie ma szans by Witek przeszedł do Lotusa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lolok
Rurka Roberta
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 4310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Centrum
|
Wysłany: Wto 20:30, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, że najbardziej prawdopodobne jest to, że Witek zostanie tam, gdzie jest, ale w tamtym poście nie chodziło mi o to, czy Fernandes chce czy nie chce. Mogli np. wymyślić coś takiego, że "wy macie silniki, ale musicie zwolnić jeden fotel dla Witka" .
Bo nie wierzę, że nigdzie nie znajdzie miejsca. Szczególnie teraz, gdy ma być GP w Rosji i Władimir się w to mieszał. Nowi sponsorzy podpisując umowy do końca obecnego sezonu dość dosadnie zasugerowali Renault co o tej współpracy myślą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amelka
Fotograf na paddocku
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Wto 20:32, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Pewnie, ja nie mówię, że to jest niemożliwe, ale bardziej prawdopodobne jest pozostanie Witka w Renault
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amelka dnia Wto 20:33, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:30, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Pietrow po GP Korei:
Cytat: | To zrozumiałe, iż jestem rozczarowany, że nie udało mi się ukończyć wyścigu i zdobyć punktów ale cieszę się, że przez pewien czas utrzymywałem się w pierwszej dziesiątce." |
I z czego on się tak kurna cieszy skoro samo przejechanie połowy wyścigu nie daje mu żadnych punktów. Niech on się w końcu ogarnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
poziomka-86
Bywalec GP
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:13, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dziś z bratem zastanawialiśmy kiedy Renault skończy się wreszcie do niego cierpliwość, bo jak tak dalej pójdzie, to kasa od jego sponsorów przestanie wystarczać, na te bolidy, które rozbija.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
T.
Silver Arrow
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:28, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja sobie pomyślałam, że wielce prawdopodobnie, że gdyby dzisiaj Witek dojechał do mety i skończył w punktach, to Renault powiedziałoby: Witek spełnił nasze oczekiwania, dlatego z radością przedłużymy z Nim kontrakt. A tak będzie: wciąż go oceniamy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Nie 20:30, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Pokładam nadzieję, że Boullierowi juz dawno sie skończyła cierpliwość do Witalija (bo co do mechaników i innych "szeregowych" pszczółek to nie mam wątpliwości - na Suzuce było to bardziej niż widoczne), ale niestety panu Lopezowi nie skończyła sie cierpliwość do robienia biznesu z ruskimi. Eric może i jest szefem zespołu, ale decyzji o zwolnieniu Pietrowa nie może podjąć.
To był pierwszy tor gdzie obaj z Robertem mieli równe szanse pod względem znajomości układu. A różnica między nimi była taka jak zawsze. Analogiczna sytuacja w STR: a tam mniej doświadczony zawodnik był przez weekend górą, więc się dało. Ale z Witalijem sie nie dało.
Pietrow jest gorszy Nelsona Junora. Jeśli juz się tak upierają, by mieć Rosjanina w zespole to mam nadzieje, że Aloszyn dobrze wypadnie na testach w Abu Zabi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Nie 20:31, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amelka
Fotograf na paddocku
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Nie 20:40, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kurcze, szkoda Witka, ale patrząc na to bez emocji, kalkulując, to trzymanie Go w zespole nie jest pewnie najlepsze, chyba, że ta kasa jest aż tak wielka, tzn. wielka jest, ale czy na tyle, żeby trzymać takiego kierowcę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Nie 17:38, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Mark Slade – obecny inżynier wyścigowy Witalija Pietrowa – ma po obecnym sezonie odejść z zespołu Renault. Magazyn AUTOSPORT poinformował, że Brytyjczyk ma w 2011 roku dołączyć do Mercedesa i czuwać nad poczynaniami Michaela Schumachera.
[...]
Mark Slade wcześniej w tym sezonie opuścił McLarena, by zostać inżynierem w Renault. Brytyjczyk ma dokończyć rok 2010 współpracując z Pietrowem, a potem zamierza zasilić szeregi Mercedesa, który zgodnie z ostatnimi doniesieniami przeprowadzi restrukturyzację w swoich szeregach w nadziei na odnoszenie znacznie większych sukcesów w następnym sezonie.
[f1wm] |
Facet był wcześniej z Kimim, Alonso, Kovalainenem, od przyszłego roku będzie to Schumi. Ciekawa jestem powodów tych zmian.
1. Witek jest beznadziejny i Slade nie chce już z nim pracować.
2. W Renault źle się dzieje i czas zwijać manatki
3. Mercedes i Schumacher sami zdecydowali się podkupić Marka dając lepsza kasę i większy prestiż. Albo wszytko naraz. Poza tym nie zapominajmy o związkach Mercedesa z McLarenem, gdzie przez długi czas pracował Slade, pewnie znają jego wartość. Schumacher chyba średnio dogaduje się z obecnym inżynierem.
edit:
ciekawe jakby było, gdyby Slade był inżynierem Roberta...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Nie 17:40, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|