|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magda
Szpieg na zapleczu
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:04, 18 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ha! Dobre. Może by by specjalnie pit-boy'a wzieli - takie urozmaicenie
Ale nawet za cenę czegoś tak zabawnego ( ) nie mam ochotę na nią w F1. jeszcze by się uparła i jeździła w bikini. Weszłam dziś z ciekawości na jej głowną stronę i nawet tam już od raz na starcie jest zdjęcie w samym staniku. Może za bardzo osądzam, ale czy ktoś tak nie poważny może być w F1.
Hmm, przebolałabym ją gdyby jeździła tylko 1 sezon i w jego czasie wdała się w romans z Hamiltonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Śro 17:13, 18 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Miłość w F1 A potem Bollywood zrobiłoby z tego musical!
Ja generalnie też nie jestem "za" jeśli chodzi o tę panią. Na jej stronie nie byłam, ale po tym co opisałaś nawet nie mam zamiaru tam zaglądać.
Nie chodzi tu o to, że twierdzę, ze kobiety nie mają umiejętności, bo być może gdzieś po świecie chodzi niewiasta, która nawet sobie nie zdaje sprawy z tego, że miałaby szansę na to, by stać się osobowością na paddocku, ale jak an razie trudno mi to sobie wyobrazić. Choć może jeszcze do niedawna trudno było sobie wyobrazić czarnoskórego mistrza
Kurcze! Przecież nawet nie ma żeńskiego odpowiednika słowa "kierowca" No bo co? kierownica? kierowczyni?
F1 to męski sport. I wole, żeby na razie tak zostało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Magda
Szpieg na zapleczu
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:32, 18 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ha! No właśnie to kolejny argument - brak żeńskiego odpowiednika słowa Kierowca:D
Ja też wcale nie twierdze, że to nie sport dla kobiet, i że nie mają umiejętności. No ale jakoś nie jestem w stanie wyobrazić, że jednak bądź co bądź słabsza płeć, będzie w stanie wytrzymać trudy wyścigu.
Zresztą co - kierowcy są dżentelmenami i co mają jej ustępować na torze jak ustępuje się kobiecie. Pfff...
Choć za jakieś 25-30 lat spodziewajcie się mojej córki w F1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Śro 19:35, 18 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ja myślę, że kierowcy nie traktowaliby jej poważnie, choć może się mylę, to przecież zawodowcy. Wiem, że ja na pewno nie traktowałabym jej tak jak pozostałych 20 chłopców, brechtałabym z niej. Może fanom-facetom spodobałby się to, mogliby poczuć to co my patrząc na kierowców
No jestem bardzo ciekawa męskiej opinii w tym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
T.
Silver Arrow
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 1:50, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Nowe mistrzostwa Felipe Massy...
Felipe Massa ma jak widać własny pogląd na przyszłość Formuły 1 – po tym jak zaproponował skrócenie wyścigów Brazylijczyk ma kolejny pomysł na uatrakcyjnienie widowiska. Opowiedział on reporterom w Jerez o wprowadzeniu obok tradycyjnych zmagań w mistrzostwach kierowców i konstruktorów również mistrzostw… testów.
„Możemy w sezonie zrobić dwie, trzy lub cztery sesje testowe, nie razem lecz oddzielnie – i zorganizować „mistrzostwa testowe”, a zwycięzca tej klasyfikacji miałby dodatkowy bonus w normalnych mistrzostwach.”
Zdaniem Massy pomysł mógłby podnieść znaczenie testów i przyciągnąć potencjalnych sponsorów oraz dodatkowe zainteresowanie mediów.
„Może moglibyśmy mieć przyjemne treningi rano, a później wielką sesję kwalifikacyjną (czy też raczej w stylu kwalifikacji – red.) po południu.”
Massa przyznał również, że jego propozycja może również zreformować weekend Grand Prix, a dokładniej – być receptą na nudne sesje piątkowe. |
[[link widoczny dla zalogowanych]]
Fifi to ostatnio miewa różne dziwne pomysły o ile nie zgadzam się na skrócenie wyścigów, bo jak dla mnie to one i tak za krótkie o tyle tę wizję chciałabym bardziej zgłębić i poznać jej szczegóły...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Pią 14:05, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A ja nie za bardzo zrozumiałam o co mu chodzi z tym mistrzostwami testów...? Felipe coś kręci, ostatnio jak robiłam o nim tekst to też gadał od rzeczy, że jest punktem odniesienia dla zespołu. Może się nawdychał zapachu tych kwiatów co to mu je Lewis przysłała w ramach podziękowania i mu teraz gorzej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lolok
Rurka Roberta
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 4310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Centrum
|
Wysłany: Czw 18:43, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Paris Match is one of the most prestigious publications in France, and are keen to run an interview, I'm told, with France's next Formula One superstar. They want to do a piece on GP2 driver and Renault's third driver Romain Grosjean, but the request for an interview has been turned down. Why would this be? This is great exposure for Grosjean, GP2 and Renault.
As always, I suspect there is more to this than just a missed opportunity. My initial thought was that Grosjean may, therefore, be on his way out. But Renault love him. So why then? Could it be that Renault intend to pull out of F1 this year? I'm adding two and two and making five, but I think it's fair to say there would be some PR embarrassment if Renault hailed it's new French saviour only to pull the project and leave the poor lad racing in the Andros series.
Carlos Ghosn, the company's president, has little emotional attachment to F1 and has stated over and over again that the manufacturer will only remain in F1 as long as there is a quantifiable return on its investment.
There's no doubt that Renault - like every other car manufacturer - has seen it's profits axed as the car market grinds to a halt at the side of the road. F1 is a very public way of spending a lot of money at a time when shareholders demand a tightening of the corporate belt.
Renault have a disappointing car and while they could develop it into a race winner, as they did last year, it's also widely tipped that Fernando Alonso is off to Ferrari next year. Which brings me to another rumour...
I'm told by a third party that Mark Webber has tried to convince Kimi Raikkonen to join the GPDA. Kimi is now the only driver who isn't a member. When asked why, Kimi apparently said there is no point, because he won't be around next year.
That would leave the door open for Alonso. Felipe Massa should be safe because talk of Robert Kubica going to Ferrari has died down. Kubica is not getting on very well with his team BMW Sauber, but I'm told his focus is on Barrichello's seat at Brawn for next year. So watch this space - for a man who was tipped for the title this year only to score zero points from the first three races, Bobby K has been looking surprisingly happy with himself of late. |
[metrof1.com]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
T.
Silver Arrow
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:54, 28 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Znów zaglądamy kierowcom do portfela
Magazyn "Arabian Business" opublikował tegoroczną listę płac kierowców. Oczywiście lista ta powstała na podstawie szacunkowych danych, ponieważ zespoły nie ujawniają kwot jakie płacą swoim kierowcom.
Pierwsze trzy miejsca okupują mistrzowie świata, którzy zdobyli swoje tytuły przed obecnym sezonem. Liderem okazał się Kimi Raikkonen z niebotyczną stawką 45 mln USD. Drugie miejsce przypadło Lewisowi Hamiltonowi, a trzecie Fernando Alonso.
Świeżo upieczony mistrz świata, Jenson Button plasuje się dopiero na 9. miejscu z 5 mln pensją. Felipe Massa, który odniósł groźną kontuzję głowy w czasie kwalifikacji do GP Węgier zajął 5. miejsce z sumą 8 mln USD.
Tuż przed Brazylijczykiem niespodziewanie znalazł się Nico Rosberg z kwotą 8,5 mln USD. Polak, Robert Kubica podobno dostaje od BMW Sauber 4,5 mln USD zasadniczej pensji, co plasuje go na 10. miejscu.
Co ciekawe, wg. "Arabian Business" Sebastian Vettel dostaje o 0,5 mln USD więcej od partnera z drużyny, Marka Webbera.
Z kolei obaj kierowcy Force India, oraz Romain Grosjean z Renault i Kazuki Nakajima z Williamsa mają nic nie dostawać z zasadniczej pensji.
W sumie 21 kierowców na tej liście kosztuje zespoły 134,8 mln USD, co daje średnią 6,4 mln USD na kierowcę.
"To może oznaczać, że światowa recesja trwa" - Tom Rubython, twierdzi autor zestawienia i dodaje: "ale będący w F1 kierowcy zarobią fortunę w tym roku. Te kwoty to podstawowe pensje, i nie wliczono tutaj sponsorowania i innego dochodu, który czasem może trzykrotnie pomnożyć tę sumę."
Oto pełna lista:
Lista płac kierowców w sezonie 2009
1. Kimi Raikkonen (Ferrari) 45 mln USD
2. Lewis Hamilton (McLaren) 18 mln USD
3. Fernando Alonso (Renault) 15 mln USD
4. Nico Rosberg (Williams) 8.5 mln USD
5. Felipe Massa (Ferrari) 8 mln USD
6. Jarno Trulli (Toyota) 6.5 mln USD
7. Sebastian Vettel (Red Bull) 6 mln USD
8. Mark Webber (Red Bull) 5.5 mln USD
9. Jenson Button (Brawn GP) 5 mln USD
10. Robert Kubica (BMW Sauber) 4.5 mln USD
11. Heikki Kovalainen (McLaren) 3.5 mln USD
12. Nick Heidfeld (BMW Sauber) 2.8 mln USD
13. Timo Glock (Toyota) 2 mln USD
14. Giancarlo Fisichella (Force India/Ferrari) 1.5 mln USD
15. Sébastien Buemi (Toro Rosso) 1.5 mln USD
16. Rubens Barrichello (Brawn GP) 1 mln USD
17. Jaime Alguersuari (Toro Rosso) 0.5 mln USD
18. Vitantonio Liuzzi (Force India) nic
19. Adrian Sutil (Force India) nic
20. Romain Grosjean (Renault) nic
21. Kazuki Nakajima (Williams) nic |
[F1ultra.pl]
Ciekawe... ciekawe... i znacząco się różni od zestawienia przygotowanego przez Auto Motor und Sport
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacob
Rosso Corsa
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Śro 22:43, 28 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to tu się wiele rzeczy nie zgadza. Rosberg niby za co tyle kasy dostaje i od kiedy to Williams wydaje krocie na kierowców? A Robert z Nickiem tak "mało"? No i z Kimim przesadzili (chyba, że wliczają jego odprawę którą zapłacił Santander - Steve to geniusz negocjacji) Felipe też ma za mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milena
VIP na GP
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:38, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Kimi jest zdecydowanie przepłacanym kierowcą...az 45 mln??przesada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|